Тест на общую жесткость, Sera gH Test

Тест на общую жесткость, Sera gH TestУвеличить
176 грн

Код товара: 4110.01

Тест для простого и точного определения общего уровня жесткости (GH) воды.

SERA gH-тест - Тест на общую жесткость аквариумной воды.

На родине большинства декоративных рыбок почва бедна минералами и вода "мягкая", однако в большинстве регионов мира наблюдается иная картина. Дождевая вода, просачиваясь через почву вбирает в себя кальций и магний и делает воду жесткой.

С помощью SERA gH-Test вы можете быстро и точно определить уровень жесткости воды. Знание уровня жесткости воды в естественных (природных) условиях позволит Вам точнее определить возможности сосуществования различных видов рыб в едином сообществе, а также будет способствовать их успешному разведению.

Повышенный уровень жесткости может быть снижен за счет смешения имеющейся у вас воды с деминерализованной водой. Комбинированное применение SERA aqutan и SERA morena или фильтрация воды через SERA super peat поможет вам создать "мягкую" воду, требуемую для большинства видов рыб из Южной Америки (например, из бассейна Амазонки ).

Указания по применению: реагент перед употреблением взболтать!

  • Сполосните мерную кювету тестируемой (проверяемой) водой несколько раз. Наполните мерную кювету тестируемой водой до отметки 5 мл, а затем тщательно протрите досуха внешнюю поверхность кюветы.
  • Добавляйте реагент по каплям, считая количество влитых капель. После каждой влитой капли слегка встряхивайте мерную кювету. Продолжайте операцию до тех пор, пока цвет  тестируемой жидкости не изменится с красного через коричневый на зеленый.
  • Общее количество влитых вами капель реагента будет соответствовать уровню жесткости тестируемой жидкости (1 капля влитого реагента = 1° dGH).  Например: 5 влитых капель = уровень жесткости 5° dGH.
  • Перед началом и после окончания тестирования необходимо промывать мерную кювету проточной водой. После употребления бутылку с реагентом сразу же плотно закрыть.
  • Хранить при комнатной температуре (15 - 25° С) в защищенном от света месте.

    Хранить плотно закрытыми в недоступном для детей месте.


    Ваш отзыв может быть первым.

    Прохання розміщувати замовлення / питання на сайті або ж в viber за номером 0987778516.

     

    Консультації та наявність товару, а так же розклад роботи роздрібного магазину в період карантину, ви можете дізнатися в viber за номером 0987778516.

     

    Магазин працює тільки по 100% передоплаті на картку ПриватБанку, відправка замовлення "післяплатою" неможлива.

     

    Доставка товарів по Україні і Києву здійснюється кур'єрською службою Нова пошта. Доставка здійснюється до відділення або за адресою.

    Менеджер, у зв'язку з великою завантаженістю, не завжди має можливість відповісти на дзвінок. Будь ласка пишіть повідомлення в вайбер 0987778516 або ж SMS і не одне Ваше повідомлення не залишиться без уваги.

    Проводьте оплату товару тільки після узгодження наявності і актуальної вартості з менеджером магазину!

    Шановні Кияни та гості Столиці, для придбання товару і консультацій по придбаної продукції, ми з радістю чекаємо Вас за адресою: вул. Анни Ахматової 48, "Зоомагазин".

    Обов'язково уточнюйте наявність і актуальну вартість за телефонами:

    Киевстар 0(98) 777-85-16 (Viber)
    Городской 0(44) 577-53-50

    ЗАМОВЛЕННЯ ТОВАРУ ДЛЯ ПРИДБАННЯ У МАГАЗИНІ:

    У нашому інтеренет магазині ви можете розмістити замовлення онлайн в будь-який зручний для Вас час доби. Будь ласка формляйте замовлення онлайн, і з вами зв'яжуться найближчим часом!

    Корми для тварин і супутні зоотовари, можна придбати тільки в роздрібному магазині по вул. Анни Ахматової, 48, Київ. Доставка зоо товарів не здійснюється (крім продукції Ferplast). Для уточнення ціни і наявності зоотоварів в нашому роздрібному магазині, будь ласка телефонуйте (044) 577-53-49. Також в зоомагазині представлено велику кількість товарів, яких немає в інтернет магазині.

     

    Обробка і доставка замовлення або замовлень з сумарною вартістю менш 500 гривень не здійснюється. Заморожені корми для риб і живий товар не доставляється.

     

    Якщо товару немає в наявності і його необхідно замовити - терміни доставки замовлення в магазин узгоджуються з менеджером магазину.
    • В залежності від термінів поставок, іноді доставка може бути перенесена від 2 до 7 днів. Доставка ексклюзивного обладнання під замовлення може займати до 60 днів. Менеджер магазину інформує покупця про зміну термінів доставки.
    • Чи допустимі деякі зміни дати і часу доставки замовлення, виходячи з наших можливостей. Про будь-які зміни у строках доставки менеджер магазину обов'язково інформує покупця.

     


    ДОСТАВКА по УКРАЇНІ здійснюється тільки продукції брендів Ferplast, Juwel, Aquael, Tetra, Trixie, фільтри JBL. Попередньо необхідно узгодити наявність і терміни доставки з менеджером.

    Мінімальна сума замовлення для доставки по Україні становить 500 грн

     

    • Магазин працює тільки по 100% передоплаті на картку ПриватБанку, відправка замовлення "післяплатою" неможлива.

    • Вартість транспортних послуг компаній-перевізників оплачує клієнт.
    • Вартість доставки залежить від розцінок транспортної компанії "Нова пошта", габаритів і ваги посилки, відстані від Києва до вашого міста.
    • При оформленні замовлення з доставкою по Україні обов'язково вказуйте прізвище, ім'я та по батькові одержувача замовлення!

    • Після оформлення замовлення наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей замовлення, після чого, вишле реквізити, за якими Ви зможете оплатити замовлення.

    • Після надходження оплати ми відправимо Ваше замовлення за вказаною адресою.

    • Обробка і відправка замовлення покупцеві може становити 2-3 дня.
    • Ми не відправляємо товар за межі України.

    Замовлення не обробляються, якщо не вказано контактний телефон та e-mail.

    * При доставці товару компанією - перевізником, покупець зобов'язаний перевірити цілісність і комплектацію товару безпосередньо в офісі перевізника. При виявленні дефектів необхідно діяти відповідно до внутрішніх правил перевізника, тобто скласти офіційний акт про виявлені дефекти або недокомплектації. Так само необхідно по телефону або е-мейлу повідомити менеджера магазина про виявлений дефект.


    ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ ДЛЯ ДОСТАВКИ ПІДПРИЄМСТВОМ - ПЕРЕВІЗНИКОМ:

     Магазин працює тільки по 100% передоплаті на картку ПриватБанку, відправка замовлення "післяплатою" неможлива.

     При оплаті на карту ПриватБанку можлива комісія за послуги ПриватБанку.

     У вартість замовлення не входить вартість доставки.

     Не рекомендується оплачувати замовлення, поки Ви не отримаєте по e-mail повідомлення про наявність товару (або Вам передзвонить наш менеджер і підтвердить наявність товару).

    Дізнатися, де знаходиться офіси транспортної компанії "Нова пошта" у Вашому місті, а також розцінки на доставку, Ви можете на сайті транспортної компанії www.novaposhta.ua.


     ОБРОБКА ЗАМОВЛЕНЬ

     Обробка замовлень, зроблених до 12:00, проводиться в цей же день.
     Обробка замовлень, зроблених після 12:00, проводиться на наступний день.
     Обробка замовлень, зроблених в суботу та неділю, проводиться в понеділок.

    • Незалежно від часу оформлення замовлень, менеджер магазину обов'язково пов'язується з покупцем - уточнює наявність товарів, спосіб оплати і погоджує умови доставки замовлення. У розмові з менеджером Ви можете висловити всі побажання по доставці замовлення і ми постараємося їх виконати у відповідності з нашими можливостями.

    Додаткову інформацію про наявність товару і асортименту зоотоварів в нашому зоомагазині Ви можете отримати за телефонами (Пн-Пт: з 10:00 до 19:00):


    Киевстар 0(98) 777-85-16 (Viber)
    Городской 0(44) 577-53-50


    Лучшая цена

    Copyright © 2010 AQA.com.ua Все права защищены.

    Полное или частичное использование материалов без согласия администрации или без прямой гиперссылки на сайт AQA.com.ua запрещено.